Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.
Autor: Horucková, Daniela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o. Cílem je na základě provedení analýz navrhnout nové marketingové nástroje, které pomohou společnosti v dalším rozvoji. Teoretická část obsahuje problematiku marketingu služeb, marketingového řízení a marketingu ve vzdělávací instituci, jelikož společnost se převážně zabývá poskytováním vzdělávacích akcí. Praktická část se věnuje představení společnosti a její současné aplikaci marketingu. Dále jsou provedeny konkrétní analýzy popisující situaci ve společnosti. Tyto analýzy slouží jako podklad pro doporučení nového zavedení marketingových nástrojů a opatření. Následně je provedena časová, nákladová a riziková analýza těchto doporučených nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33724
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 39541


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horucková_2015_dp.pdf 1.379Mb PDF Zobrazit/otevřít
horucková_2015_vp.docx 21.91Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
horucková_2015_op.pdf 1.436Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet