Analýza marketingových příležitostí společnosti Montgas, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových příležitostí společnosti Montgas, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových příležitostí společnosti Montgas, a.s.
Autor: Melicharová, Klára
Vedoucí: Vydrová, Janka
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat marketingové příležitosti společnosti Montgas, a.s.Bakalářská práce má dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je založena na teoretických poznatcích, které byly získány v odborné literatuře. Tyto poznatky jsou zaměřeny na téma marketing, marketingový mix, marketingová situační analýza, SWOT analýza a analýza konkurenčního postavení společnosti. Praktická část byla zaměřena na praktické uplatnění zmiňovaných marketingových analýz ve společnosti Montgas, a.s. Na základě provedených analýz byla navržena doporučení, která by měla vést k vyšší schopnosti společnosti využívat marketingových příležitostí na okolním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33780
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39624


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
melicharová_2015_dp.pdf 2.441Mb PDF Zobrazit/otevřít
melicharová_2015_vp.docx 23.04Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
melicharová_2015_op.docx 22.37Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet