Projekt e-marketingové strategie pro firmu Unilever Ghana

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt e-marketingové strategie pro firmu Unilever Ghana

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt e-marketingové strategie pro firmu Unilever Ghana
Autor: Kwarteng, Micheal Adu
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: V současné době se Internet marketing stává všudypřítomnou strategií, jak pro podniky nadnárodní, tak malé a střední. Společnosti zavádějí tuto strategii do svých již tradičních strategií z řady různých důvodů; ke zvýšení svých příjmů, zlepšení jejich interakce se zákazníky, apod. Bohužel, pokud jde o e-marketing, představy zákazníků jsou často odlišné od očekávání společností. Neúspěch z neuspokojených očekávání má své kořeny v neúčinné a neefektivním způsobem nasazené strategii společností. Společnost, která se může pyšnit svými úspěchy v e-marketingu a má globální uznání je Unilever. Unilever má mnoho divizí po celém světě, svou pozornost vytváří v závislosti na kulturní odlišnosti daných lokalit. Unilever Ghana je jednou z takových divizí, nacházející se v západní části Afriky. Společnost má pobočky ve všech deseti oblastech Ghany. Unilever Ghana vyrábí jak spotřební, tak drogistické zboží. Unilever je považován za společnost s dlouhodobou tradicí v Ghaně, díky různorodosti svých produktů. Tento projekt představuje teoretický základ pro e-marketingové strategie Unilever Ghana. Úvodní analytická část je primárně zaměřena na využití internetu v Ghaně. V projektové části byla provedena hloubková analýza očekávání a vnímání zákazníků, zaměřena především na využívání internetu na on-line nákupy, a to pomocí statistického nástroje SPSS, Fisherova exaktního testu závislosti algoritmů. Test závislostí je zaměřen na věk, úroveň vzdělání, stav příjmů, dále na vliv pohlaví a velikost on-line nákupního chování zákazníků v Ghaně. Bylo prokázáno, že statisticky existuje závislost výše uvedených proměnných při využívání Internetu v Ghaně. V souladu s tím, projekt identifikoval slabá místa v e-marketingových strategiích ve společnosti Unilever Ghana, analyzoval hloubku jejich slabosti a navrhl pragmatická opatření pro rychlejší růst a udržení si zákazníků. Projekt zvažuje časová, nákladová a riziková hlediska při jeho formulaci a provádění. V projektu byla zjištěna prospěšnost pro restrukturalizaci nového e-marketingového nástroje pro společnost Unilever Ghana.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34034
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40003


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kwarteng_2015_dp.pdf 1.441Mb PDF Zobrazit/otevřít
kwarteng_2015_vp.docx 28.25Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
kwarteng_2015_op.docx 28.28Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet