Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií
Autor: Kovácsová, Lucie
Vedoucí: Zelinka, Stanislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Microsoft při uvedení nového operačního systému Windows 8 na český trh. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků z oblasti marketingu. Jsou zde popsány základní pojmy jako marketingová komunikace, marketing a marketingový mix. V praktické části je představena společnost Microsoft a poté je analyzován komunikační mix Windows 8. Dále následuje vyhodnocení analýzy. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného zlepšení marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34072
Datum: 2015-02-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav bezpečnostního inženýrství
Studijní obor: Bezpečnostní technologie, systémy a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40061


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovácsová_2015_dp.pdf 5.789Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovácsová_2015_vp.doc 292.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kovácsová_2015_op.docx 234.9Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet