Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Autor: Gavendová, Michaela
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce představuje stručný úvod do problematiky komunikačních nástrojů Public Relations a jejich vlivu na image firem v IT prostředí a vychází převážně z pramenů zapůjčené literatury a běžně dostupných zdrojů na internetu. V teoretické části popisuje a definuje pojem Public Relations navazující na jeho komunikační nástroje, které definuje a řeší jejich vliv na image firmy. Dále se v této práci můžete dozvědět o historii a vývoji PR, jeho rozdělení, interním a externím PR nebo také o pojmu image. Cílem praktické části bakalářské práce je analýza komunikačních nástrojů pomocí dotazníkového šetření, které proběhlo ve dvou konkurenčních firmách zabývajících se telekomunikacemi. Tento dotazník bude přiložen jako příloha bakalářské práce. V praktické části se bude nacházet i benchmarking neboli porovnání zvolených konkurenčních firem na základě jejich webových stránek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34173
Datum: 2015-02-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40245


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gavendová_2015_dp.zip 3.165Mb Neznámý Zobrazit/otevřít
gavendová_2015_vp.pdf 177.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
gavendová_2015_op.pdf 184.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet