Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund
Autor: Čížková, Petra
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních reklam organizace World Wildlife Fund. Teoretická část se věnuje sociální reklamě z hlediska terminologického vymezení pojmů souvisejících s tématem a doposud zkoumaným vlastnostem sociální reklamy - jejímu formování, principům a smyslu. Práce se dále zabývá emocemi a popisuje vliv emocí na konzumenta při vystavení reklamě s prosociálním sdělením za použití konkrétních reklamních apelů. Praktická část práce zkoumá a analyzuje využití apelů strachu a vřelosti v sociálních reklamách organizace World Wildlife Fund výzkumnou metodou focus group. Výzkum je součástí práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34308
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40458


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čížková_2015_dp.pdf 1.854Mb PDF Zobrazit/otevřít
čížková_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čížková_2015_op.docx 120.6Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet