Vliv designu produktů na volbu spotřebitele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv designu produktů na volbu spotřebitele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv designu produktů na volbu spotřebitele
Autor: Lišková, Tereza
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Obsahem této bakalářské práce je zkoumání vlivu designu produktů na volbu spotřebitele a současně jeho motivace k nákupu designových předmětů. Výsledkem je zjištění, jak velký vliv tento faktor na konzumenta má, a zda ho lze využít v marketingových komunikacích. Hlavním cílem této práce je analyzovat, zda potenciální zákazníci na českém trhu vnímají design jako uměleckou hodnotu a trvalou investici nebo známku luxusu a společenského postavení. Teoretická část se zabývá definicí designu jako takového, jeho historií a použití v marketingových komunikacích. V praktické části je rozebrán výzkum, který pátrá po motivaci jedince k nákupu designového produktu, a nakolik je důležité počítat s designem ve výrobních a komunikačních aktivitách firem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34326
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40476


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lišková_2015_dp.pdf 4.301Mb PDF Zobrazit/otevřít
lišková_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lišková_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet