Vliv designu produktů na volbu spotřebitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv designu produktů na volbu spotřebitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Lišková, Tereza
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:11Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:11Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34326
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je zkoumání vlivu designu produktů na volbu spotřebitele a současně jeho motivace k nákupu designových předmětů. Výsledkem je zjištění, jak velký vliv tento faktor na konzumenta má, a zda ho lze využít v marketingových komunikacích. Hlavním cílem této práce je analyzovat, zda potenciální zákazníci na českém trhu vnímají design jako uměleckou hodnotu a trvalou investici nebo známku luxusu a společenského postavení. Teoretická část se zabývá definicí designu jako takového, jeho historií a použití v marketingových komunikacích. V praktické části je rozebrán výzkum, který pátrá po motivaci jedince k nákupu designového produktu, a nakolik je důležité počítat s designem ve výrobních a komunikačních aktivitách firem.
dc.format 80s.
dc.format.extent 4510494
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject design v marketingových komunikacích cs
dc.subject produktový design cs
dc.subject designové myšlení cs
dc.subject motivace cs
dc.subject chování zákazníka cs
dc.subject design a marketing cs
dc.subject design in marketing communications en
dc.subject product design en
dc.subject design thinking en
dc.subject consumer motivation en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject design and marketing en
dc.title Vliv designu produktů na volbu spotřebitele
dc.title.alternative The Influence of Product Design on Consumer's Choice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis analyzes the influence that product design has in the consumers' decision making process prior to purchase and also what drives the consumers to buy design products. This thesis then proceeds to determine how big the said influence is and whether it can be used in marketing communication. The aim of this thesis is to examine how potential consumers on the Czech market perceive the added value of design, whether in terms of artistic value, as an investment, or perhaps a manifestation of prosperity. The theoretical part examines design as a term, its history and various applications of design in marketing. The practical part then proceeds to analyse the results of a research which explores the various factors that drive consumers' motivation to purchase a design product. Also, the research examines how greatly product design needs to be incorporated in production and marketing efforts.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40476
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
lišková_2015_dp.pdf 4.301Mb PDF View/Open
lišková_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
lišková_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account