Analýza procesu přezkoumání požadavků zákazníka ve společnosti ZLIN AIRCRAFT a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza procesu přezkoumání požadavků zákazníka ve společnosti ZLIN AIRCRAFT a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza procesu přezkoumání požadavků zákazníka ve společnosti ZLIN AIRCRAFT a.s.
Autor: Beneš, Jakub
Vedoucí: Konečný, Jiří
Abstrakt: Tato práce seznamuje čtenáře s pojmem procesní řízení. V teoretické části vysvětluje, co se tímto řízením rozumí, jak se dělí a kdy se zavádí. Dále práce ukazuje různé druhy dělení podnikových procesů a případné jejich zlepšení. Praktická část práce se věnuje společnosti Zlín Aircraft a. s. Práce je zaměřena na přezkou-mání požadavků zákazníka v této společnosti. Před samotným zkoumáním problematiky je uveden vývoj společnosti. V práci je proces přezkoumání požadavků zákazníka analyzován, jsou u něj zjištěny nedostatky a navržena možná opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34343
Datum: 2015-02-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav krizového řízení
Studijní obor: Ovládání rizik
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 40495


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
beneš_2015_dp.pdf 4.485Mb PDF Zobrazit/otevřít
beneš_2015_vp.pdf 248.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
beneš_2015_op.pdf 164.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet