Využívání apelu strachu v sociální reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využívání apelu strachu v sociální reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využívání apelu strachu v sociální reklamě
Autor: Pácl, Jan
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na motiv strachu a jeho využití v sociální reklamě. V teoretické části je popsána sociální reklama,její historie, principy a cíle. Dále se tato část zabývá také lidskými emocemi a jejich využívání v této oblasti reklamy. Samostatná kapitola je věnována apelu strachu, po němž je čtenář uveden do problematiky alkoholu, bezpečnosti silničního provozu a kouření. Praktická část práce je založena na realizovaném výzkumu, jeho průběhu včetně všech zjištění a doporučení. Věnuje se funkčním prvkům a principům využívání apelu strachu v sociální reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34348
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40502


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pácl_2015_dp.pdf 1.695Mb PDF Zobrazit/otevřít
pácl_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pácl_2015_op.docx 124.4Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet