Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.
Autor: Píšťková, Lucie
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Teoretická část se skládá z několika kapitol, zaměřených na firemní prostředí. Je zde uvedena firemní identita, interní public relations, kapitola týkající se fungujícího ale i nefungujícího public relations. Teoretický postup při telemarketingu i osobním prodeji, jejich srovnání, ale i typy lidí, se kterými se v rámci tohoto styku s klienty či zákazníky setkáváme. V teoretické části se vyskytuje i teorie o průběhu marketingového výzkumu, který bude následně zmiňován v praktické části bakalářské práce. K této části práce bude přiložena i metodika práce. Praktická část se skládá převážně z analyzování průzkumu, který jsem realizovala v Komerční bance a.s.. Praktická část se zaměřuje na úvodní informace o KB i rozbory příprav komunikace zaměstnanců s klienty na pobočce i v call centru. Výsledkem této části je zhodnocení spokojenosti zaměstnanců KB Cílem práce je zjištění zda a pokud ano, tak jak se liší spokojenost zaměstnanců Komerční banky na pobočce a v call centru. Rozebrání technik komunikace s klienty prostřednictvím call centra a osobně na pobočce s bankovním poradcem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34350
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: Fx 40517


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
píšťková_2015_dp.pdf 1.590Mb PDF Zobrazit/otevřít
píšťková_2015_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
píšťková_2015_op.pdf 256.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet