Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Autor: Vaňous, Radim
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce "Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně" se zabývá problematikou vhodného zpracování protikuřáckého reklamního spotu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spojené s marketingem obecně, jako je komunikační mix, vznik a vývoj a další. Dále také pojmy spojené se sociálním marketingem, jeho vývojem a stručná historie a kulturní předpoklady konzumace tabáku. Praktická část poté popisuje protikuřácké spoty, jejich realizátory. Výzkum prováděný autorem této práce v roce 2015 poté analyzuje tyto spoty a výsledky jsou zde interpretovány.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34401
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40576


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaňous_2015_dp.pdf 2.768Mb PDF Zobrazit/otevřít
vaňous_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaňous_2015_op.docx 120.8Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet