Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita
Autor: Hledíková, Denisa
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou direct marketingu. Práce je zaměřena na analýzu efektivity a vlivu direct-marketingového nástroje na nákupní chování zvolené cílové skupiny. Na základě zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení pro efektivnější využití zvoleného direct-marketingového nástroje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34537
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40760


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hledíková_2015_dp.pdf 1.870Mb PDF Zobrazit/otevřít
hledíková_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hledíková_2015_op.doc 110Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet