Analýza image Pekařství Křižák

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza image Pekařství Křižák

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza image Pekařství Křižák
Autor: Kneslová, Dagmar
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Práce se zabývá otázkou image firem a specializuje se na image firem potravinářského a gastronomického provozu. Zkoumá nástroje a metody řízení image a možnosti jeho změ-ny. Tento výzkum se přímo vztahuje k námětu práce, Pekařství Křižák, které v současné době prochází proměnou zaměření od prodejny pečiva k rozšířené nabídce kavárenských a gastronomických služeb. Kvantitativní výzkum se zaměřuje na to, jak je image tohoto podniku vnímána zákazníky, analytická část mapuje vývoj značky a hodnotí proběhlé kam-paně. Na základě zjištění jsou navrženy další kroky k dosažení úspěšné změny této image.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34540
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 40764


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kneslová_2015_dp.pdf 2.673Mb PDF Zobrazit/otevřít
kneslová_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kneslová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet