Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany
Autor: Pavelková, Michaela
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci města Opavy. Práce má za úkol zjistit, které komunikační nástroje města jsou mezi občany známé a nejvíce využívané. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části práce je definována potřebná terminologie týkající se marketingové komunikace. Praktická část obsahuje orientační analýzu, která popisuje stávající komunikační nástroje města a nejznámější akce pořádané městem. Dále také vyhodnocuje výsledky kvantitativního šetření, ze kterého dává doporučení magistrátu pro rozhodování, které nástroje ke komunikaci s občany by mělo používat, případně zlepšit jejich propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34549
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40775


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pavelková_2015_dp.pdf 3.736Mb PDF Zobrazit/otevřít
pavelková_2015_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pavelková_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet