Měření spokojenosti klientů Hotelu Lanterna

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti klientů Hotelu Lanterna

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti klientů Hotelu Lanterna
Autor: Ťopková, Zuzana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti klientů Spa Hotelu Lanterna. Stěžejní část výzkumu bude zaměřena na vnímání hotelu, jeho hodnocení a hledání nových příležitostí. Dále se výzkum bude soustředit na to, jak lidé vnímají Resort Valachy jako celek. Cílem tohoto výzkumu je najít nové možnosti a témata pro oslovení potenciálních návštěvníků Resortu Valachy. Najít metody, jak docílit zvýšení obsazenosti Spa hotelu Lanterna. Výzkum bude prováděn metodou dotazování a to prostřednictvím online dotazníku, který bude zaměřen na stávající i nové, potenciální klienty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34559
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40787


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ťopková_2015_dp.pdf 2.012Mb PDF Zobrazit/otevřít
ťopková_2015_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ťopková_2015_op.doc 117Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet