Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci
Author: Strakošová, Eva
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nové coworkingové cen-trum ve Zlíně. Teoretická část práce obsahuje poznatky o strategickém plánování, segmen-taci a kreativních průmyslech. V praktické části práce je realizován několika fázový vý-zkum. Nejprve je provedena situační analýza makroprostředí a analýza konkurence. V dru-hé části výzkumu jsou realizovány kvalitativní metody výzkumu: hloubkové rozhovory s majiteli a provozními coworkingových center a hubů a skupinová diskuze s letošními absolventy FMK UTB. Výzkum je zakončen kvantitativním dotazníkem zjišťujícím podni-katelské nadšení u studentů. Výsledky výzkumu jsou využity v projektové části práce, kte-rá obsahuje reálný návrh marketingové strategie pro vznik coworkingového centra ve Zlíně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34578
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40817


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
strakošová_2015_dp.pdf 1.436Mb PDF View/Open
strakošová_2015_vp.doc 148Kb Microsoft Word View/Open
strakošová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account