Vliv společenské odpovědnosti na image firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv společenské odpovědnosti na image firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv společenské odpovědnosti na image firmy
Autor: Vaníčková, Markéta
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti (CSR) a jejího vlivu na utváření firemní image. V posledních letech se ukazuje jako stále důležitější, aby se firmy snažily o to "být dobrým sousedem". Přestože je společenská odpovědnost dobrovolnou aktivitou, je vyvíjen stále větší externí i interní tlak na to, aby se firmy nesoustředily jen na maximalizaci zisku, ale snažily se být prospěšné i svému okolí. V práci jsou formulována teoretická východiska společenské odpovědnosti organizace, která autorce slouží jako bytelný základ pro vlastní výzkum vlivu a vnímání CSR mezi zaměstnanci poradenské společnosti eNovation. Širší kontext práce je podložen analýzou výzkumu zaměřeného na českou veřejnost. Autorka posléze s pomocí syntézy dostupných zdrojů navrhuje, jakým způsobem by bylo možné firemní společenskou odpovědnost zefektivnit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34590
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40834


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaníčková_2015_dp.pdf 2.176Mb PDF Zobrazit/otevřít
vaníčková_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaníčková_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet