Perspektivy marketingu na mobilních zařízeních

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Perspektivy marketingu na mobilních zařízeních

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Perspektivy marketingu na mobilních zařízeních
Autor: Varga, Dominik
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práca "Perspektívy marketingu na mobilných zariadeniach" je zameraná pre-dovšetkým na problematiku in-app reklamy. Práca je rozdelená do troch častí. Prvú časť tvoria teoretické poznatky z oblasti mobilného marketingu, in-app marketingu, mobilných aplikácií, trhovísk pre mobilné aplikácie a možností pre propagáciu mobilných aplikácií. Ďalej nasleduje časť praktická v ktorá je zameraná na vytvorenie konceptov užívateľsky atraktívnych mobilných aplikácií, ktoré budú založené na interpretácii kvalitatívneho výskumu. Treťou časťou je časť projektová, v ktorej sa zameriame na vytvorenie funkčných mobilných aplikácií s in-app reklamou, ktoré budú publikované Google Play trhovisku. Následuje zhodnotenie výkonu týchto aplikácií, vypočítanie ROI a odporučenie propagácie týchto mobilných aplikácií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34591
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40835


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
varga_2015_dp.pdf 1.707Mb PDF Zobrazit/otevřít
varga_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
varga_2015_op.doc 155Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet