Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie
Autor: Šindlářová, Lucie
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Cílem práce "Využití sociálních sítí se zaměřením na společnost České aerolinie" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro marketingové komunikace v aeroliniích. Úvodní teoretická část je věnována sociálním sítím a jejich využitelnosti pro účely marketingové komunikace, dále pak principům marketingové komunikace na sociálních sítích ve specifickém prostředí aerolinií. Praktická část je poté zaměřena na konkrétní letecké společnosti. Metodou komparativní analýzy je hodnocena efektivita jejich komunikace na sociálních sítích. V projektové části je následně představena komunikační strategie, která využívá zjištěných nedostatků coby příležitostí ke zlepšení, a zároveň se volně inspiruje některými aktivitami na sociálních sítích konkurenčních aerolinek s ohledem na reálné možnosti Českých aerolinií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34612
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40865


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šindlářová_2015_dp.pdf 3.027Mb PDF Zobrazit/otevřít
šindlářová_2015_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šindlářová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet