Vliv komunikovaného tématu na image Ostravy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv komunikovaného tématu na image Ostravy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv komunikovaného tématu na image Ostravy
Autor: Vojkovská, Andrea
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá komunikací tématu životního prostředí městem Ostravou. Jedná se o oblast, která je médii dlouhodobě prezentována. Jejich výstupy jsou většinou neutrální, případně negativní, je proto pravděpodobné, že mají na image města nezanedbatelný vliv. Dá se říci, že média v podstatě utvářejí názor veřejnosti na jednotlivá společenská témata. Teoretická část se zaměřuje na image obecně, image města, městský marketing, marketingový mix města, komunikaci, komunikaci s veřejností a kvantitativní průzkum. Praktická část se věnuje analýze primárních dat z vlastního průzkumu se sekundárními daty z analýz, které si k tématu nechalo již dříve zpracovat město Ostrava. K přípravě podkladů pro projektovou část byly využity také údaje z mediálních analýz a PR města k tématice životního prostředí. Do projektové části se promítla zanalyzovaná data, která posloužila k přípravě plánu komunikačních aktivit města pro zimní sezónu 2015/2016. Obsahuje návrh médií a produktů pro komunikaci Ostravy s jednotlivými cílovými skupinami obyvatel města.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34614
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40869


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vojkovská_2015_dp.pdf 9.982Mb PDF Zobrazit/otevřít
vojkovská_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vojkovská_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet