Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu
Autor: Adamová, Kateřina
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním seniorů. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Také je zkoumáno rozhlasové vysílání v České republice, protože výstupem diplomové práce je návrh rozhlasového pořadu zaměřeného na cílovou skupinu seniorů. Ve druhé části pracuji s celou řadou sekundárních dat, realizuji vlastní výzkum, a to jak kvantitativní tak kvalitativní. Poslední projektová část využívá všech zjištěných poznatků z předchozích částí k sestavení rozhlasového produktu včetně jeho komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34646
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 40944


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
adamová_2015_dp.pdf 2.336Mb PDF Zobrazit/otevřít
adamová_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
adamová_2015_op.doc 158Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet