Návrh produktu seniorského cestovního ruchu pro cestovní kancelář Rapant, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh produktu seniorského cestovního ruchu pro cestovní kancelář Rapant, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Barcuchová, Markéta
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:08Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:08Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34654
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je návrh vhodného produktu seniorského cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definován cestovní ruch. Další kapitoly jsou věnovány marketingovému výzkumu, marketingovému mixu, tvorbě produktu a specifikacím seniorského cestovního ruchu. Praktická část je věnována vyhodnocení marketingovému výzkumu a následnému navržení vhodného produktu.
dc.format 71 s. (81 217 znaků)
dc.format.extent 1385601
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject seniorský cestovní ruch cs
dc.subject tvorba produktu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject tourism en
dc.subject senior tourism en
dc.subject product creation en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Návrh produktu seniorského cestovního ruchu pro cestovní kancelář Rapant, s.r.o.
dc.title.alternative Product Design of Senior Tourism for Travel Agency Rapant, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Jana
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to design a suitable product of senior tourism. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part tourism is defined. Next chapters deal with marketing research, marketing mix, product creation and specification of senior tourism. The practical part is devoted to evaluation of marketing research and the subsequent design of a suitable product.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40956
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
barcuchová_2015_dp.pdf 1.321Mb PDF View/Open
barcuchová_2015_vp.pdf 659.9Kb PDF View/Open
barcuchová_2015_op.pdf 628.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account