Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR
Autor: Zapletalová, Šárka
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tématem diplomové práce je Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na český trh. Cílem je navrhnout komunikační aktivity tak, aby co nejlépe podpořily vstup na trh. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány postupy a zásady při zavádění nové značky výrobku na trh. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je provedena analýza firmy GASTON, spol. s r.o., značky těstovin Pagani, a postavení konkurence. V projektové části je zpracován projekt komunikačních aktivit pro tento výrobek a následně výběr a zhodnocení nejlepší varianty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/350
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3789


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zapletalová_2006_dp.pdfZablokované 1.385Mb PDF
zapletalová_2006_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zapletalová_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet