A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements
Autor: Brieda, Roman
Vedoucí: Trčková, Dita
Abstrakt: Hlavnou úlohou tejto práce je analýza presvedčovacích techník použitých v jednotlivých reklamách od spoločností Ford a BMW. Cieľom je vyhodnotiť použité presvedčovacie techniky a viesť diskusiu o ich efektívnosti v schopnosti presvedčiť zákazníka o kúpe produktu. Teoretická časť predstavuje pojmy ako diskurs, reklamný diskurz, diskurzívna analýza, reklama a automobilová reklama. Taktiež preberá presvedčovacie techniky ako AIDA model, Logos, Pathos, Ethos a v poslednom rade predstavuje vizuálne a verbálne presvedčovacie nástroje. V praktickej časti sú analyzované a vyhodnocované jednotlivé presvedčovacie prvky použité v reklamách z korpusu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35318
Datum: 2015-11-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 41789


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
brieda_dp_2016.pdf 15.36Mb PDF Zobrazit/otevřít
brieda_op_2016.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
brieda_vp_2016.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
Advertisements - Corpus.zip 23.02Mb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet