Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín
Autor: Dvořáková, Petra
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Cílem diplomové práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétního občanského sdružení a rozšíření jeho marketingového plánu. Analyzované občanské sdružení Country kapela Gympleři Vsetín patří mezi neziskové organizace Zlínského kraje. Hlavním produktem sdružení je hudební produkce, vedlejším produktem je pozvednutí úrovně Zlínského kraje, podpora turismu a zvýšení obliby country hudby v České republice. K dosažení stanovených cílů sdružení je využíváno nejen tradičních forem marketingových komunikací. Sdružení a jeho členové dbají vysokou měrou na event marketing. Event marketing je pro neziskové organizace zajímavou formou zviditelnění vlastní existence, a také prostředek k navázání pozitivního vztahu s cílovými skupinami. Marketing a všechny jeho formy komunikace se stávají v dnešní době nepostradatelné pro život každé organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35331
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 422


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet