Marketingové komunikace společnosti Veletrhy Brno, a.s. v internetovém věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace společnosti Veletrhy Brno, a.s. v internetovém věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace společnosti Veletrhy Brno, a.s. v internetovém věku
Autor: Mendelová, Lenka
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Analytická část diplomové práce začíná historii společnosti Veletrhy Brno a jejím postavení na výstavním trhu v ČR. Dále jsou podrobně analyzovány komunikační nástroje, které společnost využívá v komunikaci s externí a interní veřejností. Zmíněn je také konkrétní veletržní projekt a komunikační nástroje v návaznosti na cílovou skupiny a stanovený rozpočet. Podstatnou součástí práce je analýza elektronického výstavnictví a pomocí SWOT analýzy porovnání klasické expozice a expozice na Internetu. Závěr práce je věnován perpektivě obou směrů komunikace a dalšímu vývoji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35338
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 430


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet