Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh |
Author: |
Pátíková, Pavlína
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh se snaží zjistit názory spotřebitelů na tuto firmu. Informace jsem shromažďovala prostřednictvím kvantitativního marketingového výzkumu. Společnost Tescoma je ryze česká firma, která na tomto trhu působí už 12 let. V současné době se orientuje na nákup, prodej, reexport a v malé míře výrobu kuchyňských výrobků a potřeb pro domácnost, které jsou známé pod značkou Tescoma. Na začátku práce jsem si stanovila hypotézy, které tvořily podklad pro otázky v dotazníku určeném pro zákazníky. Zajímalo mě, zda si respondent myslí, že je Tescoma tradiční a kvalitní značka, zda má nějaký výrobek doma, jeho názor na cenu, propagaci výrobků a další otázky, které dále uvádím v dotazníku. Získaná data jsem zpracovala a vyhodnotila. Výsledky a vlastní návrhy jsou uvedeny v projektové části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35345
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.05.2015
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
438
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account