Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh
Author: Pátíková, Pavlína
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh se snaží zjistit názory spotřebitelů na tuto firmu. Informace jsem shromažďovala prostřednictvím kvantitativního marketingového výzkumu. Společnost Tescoma je ryze česká firma, která na tomto trhu působí už 12 let. V současné době se orientuje na nákup, prodej, reexport a v malé míře výrobu kuchyňských výrobků a potřeb pro domácnost, které jsou známé pod značkou Tescoma. Na začátku práce jsem si stanovila hypotézy, které tvořily podklad pro otázky v dotazníku určeném pro zákazníky. Zajímalo mě, zda si respondent myslí, že je Tescoma tradiční a kvalitní značka, zda má nějaký výrobek doma, jeho názor na cenu, propagaci výrobků a další otázky, které dále uvádím v dotazníku. Získaná data jsem zpracovala a vyhodnotila. Výsledky a vlastní návrhy jsou uvedeny v projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35345
Date: 2004-12-01
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.05.2015
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 438


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account