Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh
Autor: Pátíková, Pavlína
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh se snaží zjistit názory spotřebitelů na tuto firmu. Informace jsem shromažďovala prostřednictvím kvantitativního marketingového výzkumu. Společnost Tescoma je ryze česká firma, která na tomto trhu působí už 12 let. V současné době se orientuje na nákup, prodej, reexport a v malé míře výrobu kuchyňských výrobků a potřeb pro domácnost, které jsou známé pod značkou Tescoma. Na začátku práce jsem si stanovila hypotézy, které tvořily podklad pro otázky v dotazníku určeném pro zákazníky. Zajímalo mě, zda si respondent myslí, že je Tescoma tradiční a kvalitní značka, zda má nějaký výrobek doma, jeho názor na cenu, propagaci výrobků a další otázky, které dále uvádím v dotazníku. Získaná data jsem zpracovala a vyhodnotila. Výsledky a vlastní návrhy jsou uvedeny v projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35345
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.05.2015
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 438


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet