Hodnocení efektivity sponzorských aktivit

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnocení efektivity sponzorských aktivit

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení efektivity sponzorských aktivit
Autor: Schejbalová, Helena
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Cílem diplomové práce je upozornit na téma hodnocení efektivity sponzorských aktivit, které bylo dlouhou dobu opomíjeno a teprve v poslední době se o jeho síle, výhodách, nástrojích… začíná více hovořit. Práce zjišťuje stav této problematiky a uvádí, jak si tato problematika u nás a ve světě stojí a na konkrétních modelových příkladech ukazuje, jak se takové hodnocení efektivity sponzorských aktivit prostřednictvím dvou metod dá u nás realizovat, co vše ji ovlivňuje a jaké přináší výsledky. Jako předmět sponzoringu byl zvolen sport. V rámci diplomové práce bylo zjištěno, že v České republice se uplatňují dvě metody hodnocení efektivity sponzorských aktivit. Jedná se o metodu výpočtu prostřednictvím mediální hodnoty (u jednoho sponzora v rámci jednoho média, u více sponzorů v rámci různých médií), kterou nabízí firma Event Concept Sport & Event Marketing. Druhá metoda využívá studie Viewer track - globální analýzy sledovanosti a jejich nástrojů, kterou nabízí společnost Initiative Prague. Jako sponzor byla zvolena společnost T-Mobile. Závěr práce se věnuje vyvrácení či potvrzení stanovených hypotéz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35354
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 447


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet