Clienting

DSpace Repository

Language: English čeština 

Clienting

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Šatánková, Lenka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:08Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:08Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35359
dc.description.abstract Úroveň péče o zákazníky se stává stále důležitější charakteristikou vypovídající o „kvalitě'' podniku. Proto jsem se svou diplomovou práci rozhodla věnovat právě clientingu. Zaměřila jsem se v ní na péči o zákazníky reklamní agentury, ale snažila jsem se obsáhnout celou problematiku přijímání této nové marketingové filozofie a její zavádění do praxe. Na základě vlastních zkušeností z reklamní agentury popisuji nejčastější chyby a nedorozumění, které vznikají při uplatňování clientingu. V projektové části pak nabízím řešení těchto nedostatků a navrhuji základní postupy intenzivní péče o zákazníky s ohledem na jednotlivé fáze vztahu. Věřím, že pro každého marketingového manažera je zkvalitnění péče o zákazníky prioritou a velkou výzvou.
dc.format 66 stran
dc.format.extent 404782
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Clienting cs
dc.subject CRM cs
dc.subject Péče o klienta cs
dc.subject Klientský servis cs
dc.subject Clienting en
dc.subject CRM en
dc.subject TQM en
dc.subject ABM en
dc.title Clienting
dc.title.alternative Clienting - unrivalled client service
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated The level of customer services is going to be much more important characteristics when stating the quality of a firm. That is why I chose to devote my dissertation just to a clienting. I focused on the client care of advertising agency but I tried to comprehend the broader issue of adopting this new marketing philosophy and its implementation. On the base of my own experience from working in an advertising agency I describe the most frequent mistakes and misunderstandings that arise during assertion of the clients needs. In the project part I offer the solution of these deficiencies and suggest the basic processes of customer care regarding individual stages of the relationship. I beleive that for every marketing manager the improvement of customer services is a priority and a big challenge.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 452
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account