Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o.
Autor: Vyvlečková, Margita
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Společnost City Studio spol. s r.o. působí na trhu od roku 1995 a její hlavní činností jsou kopírovací a reprografické práce. Ve společnosti pracuje šest zaměstnanců a sídlí v centru města Zlína. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingová a propagační strategie včetně aplikace těchto pojmů na jednotlivé marketingové nástroje. Analytická část se zabývá definováním konkurenčního prostředí, popisem hlavních cílů, služeb a produktů, které společnost nabízí. V této části jsou zároveň uvedeny metody současné marketingové komunikace společnosti, swot analýza a hypotéza návrhu marketingové strategie pro firmu. Hlavní částí analýzy je průzkum trhu zaměřený na cílovou skupinu studentů ve zlínském regionu. Na základě výsledků průzkumu trhu a finančních možností společnosti je navrhnuta optimální strategie tak, aby byly splněny stanovené cíle společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35365
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 458


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet