Komunikační strategie města Bystřice pod Hostýnem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie města Bystřice pod Hostýnem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie města Bystřice pod Hostýnem
Autor: Janečková, Barbora
Vedoucí: Gregarová, Magda
Abstrakt: Cílem diplomové práce byla příprava komunikační strategie pro město Bystřice pod Hostýnem. Teoretická část vymezila nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace, public relations a veřejné správy a definovala základní východiska strategie. Praktická část práce sestávala z analýzy současných komunikačních aktivit města a jeho úřadu, realizace vlastního dotazníkového šetření, jeho interpretace a hledání příležitostí a hrozeb komunikace města ve vztahu k jednotlivým segmentům veřejnosti. Na základě výsledků rozboru byl navržen projekt komunikační strategie, stanoveny strategické cíle komunikace a vypracován plán k jejich postupnému dosažení. V závěru byla ověřena platnost pracovních hypotéz a shrnuty dosažené výsledky práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35383
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.05.2007
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 480


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet