Zavedení nového časopisu na trh
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kamenický, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:13Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35385
|
|
dc.description.abstract |
Český tiskový trh je doslova zahlcen časopisy mnoha formátů. Trh se pro laiky zdá nepřehledný, přeplněný. Přesto lze na poli časopisů najít místa na trhu, která nejsou ještě obsazena a jsou pro vydavatelské domy natolik zajímavá, že investují peníze na obsazení konkrétního segmentu trhu čtenářů. Najít místo na trhu pánských titulů a úspěšně zavést nový časopis na trh – to jsou cíle, které jsem si stanovil v mé diplomové práci. V práci popisuji postup, jak by takové zavádění mělo v praxi a v českých podmínkách vypadat. |
|
dc.format |
64 s., 1 s. příloh |
|
dc.format.extent |
723005 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015 |
|
dc.subject |
časopis
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
zavedení
|
cs |
dc.subject |
magazine
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
launching
|
en |
dc.title |
Zavedení nového časopisu na trh |
|
dc.title.alternative |
Launching of magazine on the market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The media market in the Czech republic is completely overloaded with magazines and journals of many formats. In spite of this situation we can still find some room on our medial market which is not taken yet and this space is very attractive for all publishing houses, which invest money to fill in the concrete segment of readers on the market. Goals of my diploma thesis are - to find this kind of spot on the market of men´s magazines and to lunch successfuly a new magazine on the market. In my diploma thesis I described the precess of launching such a magazíne in the Czech republic. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
482
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam