Vztah médií a neziskových organizací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah médií a neziskových organizací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Kutty, Michael
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:13Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:13Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35391
dc.description.abstract Diplomová práce je věnována vztahu mezi neziskovými organizacemi a médii, konkrétně vztahu Charity Opava a tištěných médií. Teoretická část práce se stručně věnuje analýze neziskového sektoru a médií. Praktická část přináší popis aktivit Charity Opava a Moravskoslezského deníku. V projektové části bylo cílem práce navrhnout optimální model komunikace mezi Charitou Opava a zástupci tištěných médií. Tento model je navržen na základě znalostí problematiky neziskového sektoru a médií, které byly z části získány z literárních pramenů blíže popsaných v teoretické části práce. Dále byly při návrhu optimálního modelu komunikace využity poznatky o aktuálním stavu PR organizace a z dotazníkového šetření mezi zaměstnanci Charity Opava a redaktory tří tištěných médií.
dc.format 67 s., 10 s. příloh.
dc.format.extent 682579
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Média cs
dc.subject Public relations cs
dc.subject Neziskové organizace cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Media en
dc.subject PR en
dc.subject Non-profit institutions en
dc.subject Marketing en
dc.title Vztah médií a neziskových organizací
dc.title.alternative The relationship between the media and non-profit institutions
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2005-08-30
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is devoted to the relationship between non-profit institutions and the media. It particularly deals with the relationship between Charita Opava and the press media. The theoretical part is briefly devoted to the analysis of the non-profit sector and the media. The practical part describes the activities of Charita Opava and Moravskoslezský deník. The aim of the project part of the thesis was to suggest an optimal communication model between Charita Opava and the representatives of the press media. This model is based on the knowledge of problems of the non-profit sector and the media partly gained through the literary sources described in the theoretical part of the thesis. The knowledge of the actual state of the PR organisation as well as the information gleaned from the questionnaire completed by Charita Opava employees and redactors from three press media was also used to suggest an optimal communication model.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 488
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-08-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account