Komunikační strategie České televize

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie České televize

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie České televize
Autor: Rusek, Martin
Vedoucí: Bartošek, Jaroslav
Abstrakt: Masová média jsou neodmyslitelnou součástí současného světa. Vybudovala si neotřesitelné postavení, které jim dává rozsáhlé pole možností. Jsou lidskými společníky, baví je, poučují, informují, stimulují nebo pacifikují, rozšiřují jim obzory, přinášejí kulturu, poskytují intelektuální podněty a tak by se dalo pokračovat. Aby dosáhly těchto cílů, vybudovaly si své vlastní, specifické a nezaměnitelné komunikační strategie. Ty se zásadně liší v závislosti na povaze média, způsobu jeho existence, zaměření nabízeních obsahů a zamýšlených cílových skupinách. Práce se věnuje především České televizi, pojmu veřejná služba a způsobům jeho naplňování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35400
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 497


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet