Výroba audiovizuální reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výroba audiovizuální reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výroba audiovizuální reklamy
Autor: Šmuková, Zuzana
Vedoucí: Janíková, Jana
Abstrakt: Autorka ve své práci popisuje výrobu audiovizuální reklamy. V teoretické části provádí rešerše vybraných publikací vztahujících se k výrobě reklamy jako součástí marketingové komunikace. Na základě rešerší vyslovuje předpoklad, že výroba dobré a účinné reklamy by měla být realizována dle určitých teoretických principů a měla by dodržovat v teorii popsané postupy a kroky. V praktické části své práce autorka na analýze konkrétní audiovizuální reklamy ověřuje pravdivost svého předpokladu. K analýze si zvolila již realizovanou audiovizuální reklamu s názvem Národní divadlo na pivo značky Pilsner Urqell. Na postupech tvůrčích marketingových, reklamních a produkčních týmů dokládá důvody úspěšného působení zkoumané audiovizuální reklamy. Závěrem se autorka zabývá vyhodnocením pracovních hypotéz a celkovým shrnutím výsledků své práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35404
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 501


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet