Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin
Autor: Šůstková, Gabriela
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku a marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část vysvětluje pojmy jako univerzita, komunikace a marketingové komunikace. V analytické části jsou představeny obě univerzity, je zde provedená analýza marketingových komunikací, SWOT analýza a výsledky výzkumu. Projektová část přináší přehled srovnání a návrh na zlepšení komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3541
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4919


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šůstková_2007_dp.pdfZablokované 2.026Mb PDF
šůstková_2007_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šůstková_2007_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet