Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století
Autor: Divínová, Marcela
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Erotická reklama je tématem práce a jejím hlavním cílem je pokus o vymezení hranice mezi „lechtivým'' a „obscénním'' v reklamě. Vedle definice pojmu erotická reklama, uvádí její možné vlivy a působení na recipienta. Důkladně se věnuje zobrazování lidského těla a jeho využití jako reklamního apelu. Zabývá se současným ideálem krásy a jeho přílišnou medializací. Uvádí některé výzkumy postojů k erotické reklamě a prostřednictvím etických kodexů způsob regulace reklamy v jednotlivých evropských zemích. Pomocí analýz čtyř tištěných reklam vymezuje kontinuum lechtivé – obscénní a snaží se o postižení jednotlivých prvků a výklad symbolů, které jsou při vytyčování této hranice důležité.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35421
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 519


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet