Budování značky v segmentu minerálních vod

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky v segmentu minerálních vod

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky v segmentu minerálních vod
Autor: Hvozdecký, Lukáš
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je podat přehled o možnostech a způsobech budování značky se zaměřením na minerální vody. V první části je popsána teorie brand buildingu s akcentem na osobnost značky a její positioning, praktická část informuje o situaci na českém trhu minerálních vod. Rozděluje jeho nejdůležitější subjekty z hlediska ekonomického a podle komunikačních aktivit a přístupů k budování značky. Závěrečná část se blíže věnuje komunikaci značky Korunní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35424
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 522


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet