Komunikační strategie města Ostravy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie města Ostravy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Mánková, Renata
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:24Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:24Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35441
dc.description.abstract Práce s názvem „Komunikační strategie města Ostravy'' pojednává o marketingu měst a obcí. Autorka se zaobírá termíny marketingový mix, strategické plánování a marketingová komunikace. Hlavním tématem práce je analýza různých způsobů využití nástrojů marketingových komunikací v jednání konkrétního města – statutárního města Ostrava. Zmapování používaných prostředků, kterými město udržuje styk s vnější veřejností, přispívá k pozitivní image města a cestovnímu ruchu.
dc.format 65 s., 8 s. obr. příloh
dc.format.extent 915213
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketing měst a obcí cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing of cities en
dc.subject marketing mix en
dc.subject strategical planning en
dc.subject marketing communications en
dc.title Komunikační strategie města Ostravy
dc.title.alternative Communication strategy of the city of Ostrava
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2005-05-26
dc.description.abstract-translated The work „Communication strategy of the city of Ostrava'' deals with marketing of cities and municipalities. The author explains terms marketing mix, strategical planning and marketing communications. The main topic focuses on various ways of using means of marketing communications analysis of the city of Ostrava. How the city keeps the public relations, how it contributes to positive image of the city and to increase of tourism.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 541
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account