Vývoj Klubu reklamních agentur Slovenska od jeho vzniku v roku 1993 až do současnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vývoj Klubu reklamních agentur Slovenska od jeho vzniku v roku 1993 až do současnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vývoj Klubu reklamních agentur Slovenska od jeho vzniku v roku 1993 až do současnosti
Autor: Hřích, Václav
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Bakalárska práca sa zaoberá vznikom a vývojom Klubu reklamných agentúr Slovenska od roku 1993 až do súčasnosti. Analyzuje jeho rolu v organizovaní života marketingovej komunity a jeho prístup k vzdelávacej a publikačnej činnosti v tejto oblasti. Práca ďalej definuje jeho ciele, spôsob fungovania, orgány, ktoré v jeho rámci vykonávajú činnosť a štruktúru jeho členskej základne. Bližšie sa zameriava na súťaže TOP KRAS, Zlatý Klinec a EFFIE Slovakia, na organizácii ktorých Klub reklamných agentúr Slovenska participuje. V práci sú tiež zahrnuté informácie o ostatných asociáciách a inštitúciách pôsobiacich v oblasti marketingových komunikácií na Slovensku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35461
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 565


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet