Využití výzkumu spokojenosti zákazníků v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití výzkumu spokojenosti zákazníků v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití výzkumu spokojenosti zákazníků v marketingové komunikaci
Autor: Šišková, Jana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem obecně, zvláště pak využitím marketingových výzkumů v oblasti služeb. Dále se především věnuje výzkumům spokojenosti zákazníků a využití jeho výsledků v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na realizovaný výzkum spokojenosti klientů ve společnosti ADM. Sleduje všechny fáze realizace tohoto výzkumu od definice cílů a přípravy dotazníků, přes sběr informací pomocí telefonického dotazování až k vyhodnocení. Následně jsou navrženy konkrétní možnosti využití výsledků výzkumu spokojenosti klientů v marketingové komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35476
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 580


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet