Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti
Autor: Šopíková, Barbora
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Mým cílem je přinést přehled o filmovém festivalu, analýzu dosavadní prováděné marketingové komunikace, podrobněji identifikovat jejich návštěvníky, charakterizovat poslední ročník letní filmové školy, její propagaci a integrovaný komunikační mix. V mé práci raději aplikuji analýzu praktických informací získaných vlastním průzkumem do praxe, než popis teoretických poznatků, týkajících se marketingové terminologie, které jsou snadno dohledatelné a velmi dobře zpracované v jiných publikacích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35483
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 587


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet