Marketing communications in relation to intercultural differences

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing communications in relation to intercultural differences

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing communications in relation to intercultural differences
Autor: Kotoučová, Lucie
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Tématem této práce jsou marketingové komunikace firmy v interkulturních souvislostech. Práce pojednává o pojmu kultura, kulturní dimenze a definuje jednotlivé disciplíny marketingových komunikací. Praktická část se věnuje popisu marketingových komunikací společnosti Australian Education Centre a analýze brazilské a české kultury, jakožto hlavním pilířům multikulturní klientské základny společnosti. V závěru dává práce návod na zlepšení marketingových komunikací společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35577
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 713


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet