Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.
Autor: Zdražil, Tomáš
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Práce pojednává o hlavním propagačním materiálu společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. pro rok 2005 – Sales Packu (také označovanému jako prodejní materiál). Popisuje proces, který je nutný k vytvoření relevantního, úplného a užitečného nástroje podporujícího prodej produktů v segmentu přepravních služeb. Dává návod nejen na efektivnější vedení celého projektu, ale nastiňuje i nutnost inovace v elektronických médiích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35585
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 723


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet