Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko
Autor: Kadlčáková, Eva
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Cílem projektu marketingové strategie mikroregionu Vizovicko je vytvoření marketingového mixu na základě stanovených strategických marketingových cílů. Tato strategie a následně vypracovaný marketingový plán by měly vyjasnit směr, kterým se práce a úsilí členů seskupení má dlouhodobě ubírat. Vytvořená koncepce marketingové strategie by měla, po vypracování a realizaci navržených projektů v bodech marketingového mixu, tuto oblast přiblížit obyvatelům, zatraktivnit návštěvníkům a udělat ji konkurenceschopnou v rámci Zlínského kraje, České republiky a Evropské unie. Tento mikroregion by se měl stát lokalitou pohodlnou pro život, lákavou pro turistiku a otevřenou pro příliv peněz od investorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35820
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 997


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet