Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o
Autor: Kocourková, Kateřina
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Práce pojednává o postavení marketingu v procesu řízení podnikových aktivit. Teoretická část je zaměřena na popis marketingových nástrojů v členění na zvláštnosti spotřebního trhu a zvláštnosti průmyslového trhu. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu a mezi významnými konkurenty. Zjistit, zda analyzovaná společnost používá efektivní komunikační prvky s potenciálními zákazníky, a jak lze tyto prvky využít pro zvýšení konkurenčních výhod vedoucí k dlouhodobé schopnosti obstát v na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35823
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1000


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet