Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o.
Autor: Ebringerová, Alžběta
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této práce je srovnat marketingové a obchodní řízení firmy RI OKNA s. r. o. Zabývala jsem se vztahem a rozdíly mezi těmito dvěma rozdílnými typy řízení. Nejprve jsem tuto problematiku zpracovala v teoretické rovině, kdy jsem využila poznatky získané literaturou k popsání základních koncepcí obou typů řízení. V praktické části jsem pak zjišťovala, jak jsou jednotlivé koncepce využívány u firmy RI OKNA s. r. o. Rozborem marketingových a obchodních aktivit této organizace jsem nakonec mohla zhodnotit, zda firma RI OKNA s. r. o. využívá marketingové nebo obchodní řízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36323
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1599


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet