Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o
Autor: Toman, Tomáš
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: V súčasnosti problematika riadenia vzťahov so zákazníkmi predstavuje pre všetky moderné letecké spoločnosti významnú oblasť marketingových aktivít, a práve preto sa vo svojej bakalárskej práci venujem problematike CRM. Štruktúrne je táto práca rozdelená do dvoch celkov. Teoretická časť je zameraná na zhodnotenie teoretických poznatkov riadenia zákazníckych vzťahov. Praktickú časť práce tvoria všeobecná analýza novodobých trendov oblasti CRM leteckých spoločností a analýzy systému CRM leteckej spoločnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o. (analýza SWOT a analýza súčasnej úrovne CRM). Výsledkom týchto analýz je návrh zlepšeného modelu CRM pre spoločnosť Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36330
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1606


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet